barny the barn

2009-04-07 @ 12:11:36
Idag fyller min coola lillasyster Barnet Janet 11 år, men någon bild blir det inte!
Så här får hon ett officiellt grattis; Grattis!

Av någon anledning känns det som att jag var mycket större när jag var 11, när jag tänker tillbaka på det. Det var jag ju självklart inte, och om fyra år till när hon fyller 15 och jag 19, kommer jag väl tänka oj vad liten jag var. Det kanske hör till. Äsch. Åldersnoja nu? Nej jag tror jag avstår.

Jag har sjukt ont i huvudet, är numera stolt ägare till en barréklämma så nu är det slut på penna+gummiband på min stackars gitarr, jag ska nog ta på mig vettiga kläder och nu är jag den där tråkiga bloggaren jag inte vill vara igen. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren? =)

2009-04-08 @ 12:46:11
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0