mer depp?

2009-04-23 @ 19:37:14

Om livet var ytligt jämt skulle jag vara sur just nu. Typ, internet och tv har varit utslaget i två dagar, punktering som gav allmänt krångel, mitt hår har gått av för det är så slitet, nationella prov, negativa människor, osv osv, men jag är av någon anledning glad just nu. Livet är inte så jävla ytligt ändå?
Igår var jag och Berra på teater för att vara hardcorefans till Pirre the Pop och Barny, som jag inte ens visste skulle vara med? Sorgligt att jag inte kan hålla koll. Det såg i alla fall ut ungefär såhär. Fast lite skarpare.








Kommentarer
Postat av: Belinda

Fin blogg!

Ja, tur att livet inte är så ytligt ändå.

Jättesnygga bilder. Kramar.

2009-04-26 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0