KLAUSTROFOBI

2009-08-24 @ 20:41:44
Allvarligt talat. Jag har enormt frihetsbehov.
Jag är sjuk som bara den, men ändå har jag energi som låtsas att nej, jag är inte sjuk. Jag behöver inte penicillin och jag behöver inte alvedon, jag ska till skolan! Jag vill vara med på de viktiga uppropen. Jag vill vara med på musikalövningen. Jag vill träffa vänner, jag vill ut och gå, jag vill ut i sommarens sista suck och åh seriöst, jag orkar inte sitta här inne mer.
Sjuk tisdag, onsdag, torsdag, fredag men i skolan ändå. Missade hela helgen och spenderade den i sängen istället. Jag är fortfarande sjuk.
Jag har så mycket levnadsenergi. Jag vill inte slösa min tid. Det här räcker för att jag ska bli rastlös och klaustrofobisk och få ångest, jag vill ut och jag vill leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0