oj. oj. oj.

2009-07-16 @ 22:54:00

Igår skrev jag bara ett litet inlägg med en liten tanke och plötsligt fick jag fler kommentarer än någonsin förr.
Många fina, tackar!, men ännu fler som var mer "BESÖK MIN BLOGG! BESÖK MIN BLOGG!" och de godkände jag inte.
Undrar bara om någon av er som skrev igår ser det här; hur kom detta sig?
Hur hittade ni min blogg?
(Haha, jag låter så pretentiös och dryg och misstänksam och allt på en gång, men jag blir... nyfiken! 8D)

Blev glad men himla förvånad.
Så hur ligger det till? eheh.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag hittade en länk till din blogg på din profil på lovematch.com

2009-07-21 @ 13:15:34
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0