bort härifrån

2009-03-28 @ 13:23:00
Jag måste bort. Ut genom dörren, men jag orkar inte ta på mig kläder eller skor. Jag vill springa till stationen och hoppa på ett tåg någonstans men benen bär inte. Jag vill andas annan luft. Känner mig så isolerad, fet, tömd på inspiration, avundsjuk och jobbig. Jag har tusenlappar som jag inte gör någonting för, det finns inget att göra här. Jag vill vara snäll och rolig och inte dryg och tillrättavisande. Jag hade velat ha på mig någonting annat än mjukisbyxor idag. Jag hade gärna orkat gå ner på stan. Det hade varit trevligt om mitt hår hade växt lite mer. Jag önskar att jag inte var rädd för mig själv såhär ibland. Hatar Tranås. Vill inte vara här. Imorgon drar jag kanske till Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0