egoism

2009-03-15 @ 19:44:36
"varför bloggar folk, vem bryr sig om deras liv?"
"orka bloggar"
"åh, så patetiskt"
 osv osv osv.

jag kan hålla med om att det inte är så kul att läsa vad någon åt till frukost. men det tänker jag inte skriva om heller. jag hade tänkt (om jag fortfarande är intresserad i framtiden) att bombardera den här bloggen med bilder som betyder något för mig, text om hur jag tänkte idag, text om vad jag funderar på. lite mindre ytligt kanske.

och jag tänker inte skriva något alls om jag inte har mer att säga än "idag var skolan jättetråkig". för det intresserar mig inte att skriva om sånt.

så ehm.
vad vill jag säga egentligen? eh. jo, att jag inte tycker att bloggfenomenet är patetiskt. det är faktiskt super.

men ni glömmer inte billieochberra.blogg.se för då får ni med oss att göra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken serie är bäst Gossip Girl eller Gilmore Girls? Kommentera gärna på min blogg =)

2009-03-15 @ 19:51:02
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: ANNA

Har du förslag på låtar att ladda ner? :)

2009-03-15 @ 19:51:19
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0