hjärnskakning

2009-03-04 @ 12:07:05
idag jobbade jag och berra ihop en hjärnskakning till mig. Den sitter väldigt fint!
Egentligen kanske det inte är konstigt. Det konstiga är väl hur min klumpighet har klarat sig i femton år med bara en tidigare hjärnskakning.

(den var ännu snyggare. Jag var typ tio, cyklade hem för att hämta hjälmen och vurpade femtio meter från huset.)

"Dra upp mig!"
bambambambank!
jag minns ärligt talat inte hur många smällar jag fick. Jag minns bara att... det gjorde rätt ont. Sen låg jag där och skrattade glatt och kunde inte sluta, skrattade i säkert tio minuter. Sen var det inte lika kul längre.

Okej vi slutar där.
Puss på hjärnskakningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0