hej?

2009-05-11 @ 18:26:06
Jag har varit på kolmila i en evighet - 1,5 dagar. Och sen har internet varit stendött sen dess. Nu säger jag HEJ för första gången på länge.

Kolmilan, hm ja.

Ibland var det kul. Ibland led man nästan ihjäl sig. Det fick mig i alla fall att uppskatta att jag har ett hus med rent vatten och säng mer än någonsin förr. Mitt hår luktar fortfarande rök (som en blandning av prickig korv och kaffe) hur mycket jag än duschar. Men jag klarade att vara vaken i 24 timmar, och längre än så blev det för kåtan (så fult!) var kallare än en igloo och mina två timmars "sömn" var hemska. Det var bara att gå upp igen och kämpa fram till runt klockan två, då hade jag varit uppe i 31 timmar. Grovt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0