jag har bättre saker för mig

2009-05-05 @ 18:18:45
eller hur avgör man vad som är en bra sak att göra?
jag borde plugga SO. Om jag vill att provet ska gå bra och om jag vill försvara mitt betyg.
Men om det liksom gör en så trött och less då? Är det en bra sak att göra?

Nu låter jag som att jag försöker vara assmart, men jag försöker bara säga hur det känns på ett uppenbart men inte allt för wey-grymming-sätt. Det bara känns så... meningslöst.

Det som är bra saker för mig just nu är inte att sätta mig med näsan i skolböckerna och banka in det i huvudet hela kvällen. Jag går hellre ut i solen och träffar någon och tar kort och lagar lite mat och sitter vid datorn. Skolan verkligen mördar mig nu, men det är inte långt kvar och jag vet det men äääh!
Pluggar en timme sen. Max.

Jag har nog faktiskt bättre saker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0