plötsligt

2009-05-24 @ 00:20:18


Bokades en resa till London. 30 juni. Nej jag vet inte om jag fattar. Jag älskar ju London. Det är liksom mer än bara en stad för mig. Det är hopp och inspiration. Förhoppningsvis min framtid också.
Det ska bli så jävla roligt, jag vet inte vad jag ska säga.

Just det, jag kan säga att det var svårt att sätta det här i en kategori. Låter drygt att sätta det i "vardag och sånt" men det är ju inte riktigt något "Alice funderar"-material heller. Eller... vardag och sånt.
Att åka till London är väl sånt? Som känns.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Riktigt fin bild var hittade du den? :) Tänkte jag skulle skriva något om London framöver i min blogg.

2009-06-03 @ 21:14:37
URL: http://www.coolstyle.se
Postat av: Benjamin

Tack för tipset :) i övrigt gillar jag din blogg även om den är mest för tjejer så tkr jag det är kul o följa den. //benji

2009-06-05 @ 19:39:48
URL: http://www.coolstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0