FAILAR MIG FRAM IDAG

2010-02-23 @ 00:24:22

Just idag var väl inte så lyckat, och det här med att vända tillbaka dygnet går inte så bra, men tidigare dagarna var kanoners.



I lördags for jag och Pete Doherty (aka Berra) iväg med min fahrenheit och lillasyster till Linköping



och tittade på världsklass-Markus (dock inte i mobilupplösning), han har räddat hela senaste hösten för mig, och det var helt underbart.



Vaknade sen på min 16-årsdag och när jag fått lite paket och grejer (Green Day-biljett ♥, kläder, skor till min ständigt expanderande samling, pengar, en virkad åsna osv), tog jag ett par egobilder för att se om jag blivit för gammal för bebisposen. Det hade jag lyckligtvis inte.



Kusinerna kom på middag och fika och såntdära.

Dagen tog slut och blev denna usla dag när inget gått riktigt bra, allt ifrån allmän extrem tankspriddhet och glömska och missade lektioner och läxor till sprängda colaflaskor.

TILL SLUT SÄGER JAG;

men det gör inget längre, det gör inget nu
inte som i att jag inte bryr mig om dig längre
men jag har lärt mig vad som är bättre och vad som är sämre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0