PRECIS SOM ALLA ANDRA

2010-01-01 @ 22:49:08
en larvig liten lista om mitt 2009. Enjoy va.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Yes!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, jag är chill.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja, beror väl på vad man menar med vänner.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5.Vilka länder besökte du?
England!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Riktig kärlek och inte bara strul, kanske.

7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Green Day 12/10, en väldigt fin pojk 12/6 och 8/8 osvosvosv, 25-28/6, början av juli i London och alltså, det är alldeles för mycket. Asfint år.

8. Vad var din största framgång 2009?
Blev lite mer medveten, liksom, lärde mig att uppskatta saker mer.

9. Största misstaget?
Tog kontakt på fel sätt kan man kanske säga.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte värre än feber och förkylning!

11. Bästa köpet?
Sammetstights!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor med grejer. Faktiskt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Se på mig nu, vad tycker du?, tror jag. Lollipop Luxury haha! Och Kids!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
SATSAT

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
fegat!

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med familj och släkt

19. Blev du kär i år?
Ja

20. Favoritprogram på TV?
ULLARED hahah

21. Bästa boken du läste i år?
Förlåt, jag tror inte jag har läst någon bok i år

22. Största musikaliska upptäckten?
Markus Krunegård!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Dator!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Vet faktiskt icke

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Dagen innan var det ferre och själva dagen var jag bl a hemma hos Pierre med lite fölk, dagen efter var det släktkalas!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svart, tights, "alice du har så himla snygg stil, värsta donnan"- S. Engdahl haha!

29. Vad fick dig att må bra?
Att det var väldigt händelserikt!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Luke Pritchard

32. De bästa nya människorna du träffade?
alla fantastiska människor i ES1!

33. & till sist - är du nöjd med året?
Ja, på det stora hela har det varit ett väldigt spännande år!

Kommentarer
Postat av: sary

HEEEEEEEEHEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

2010-01-18 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0