I'LL TELL YOU WHAT I WANT, WHAT I REALLY REALLY WANT

2010-03-28 @ 19:59:58


Zeus och Alz, Lisas bild.

Intensiv helg alltså, döden tog mig i natt. Min natt pågick till halv tre på eftermiddagen, det var nice, då pallrade jag mig äntligen upp för att orka ta mig ner för trappan och hamna i soffan istället.

I fredags var det pardey, vi började lite smått hos Pirri Pawp, dans och sånt, drog oss sedan vidare till Alma. Fint folk och goda semlor! Blev inte mycket till vila, gick upp i ottan på lördagen och drog till Linköping. Det resulterade i lite krafs som jag kanske får för mig att visa sen, och dagen slutade i Earth Hour/födelsedagschill hos Sigurt. Summerar även denna helg med mat.


Kommentarer
Postat av: zeus

ZEUS AND ALZ RULEZ THE WURLD

2010-03-28 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0