AYEAH.

2010-05-16 @ 19:03:45
                                  

Detta är jag och min vän Sigurt. JAJAMEN. Mer givande bilder kunde jag inte riktigt fixa fram.

Jag är så jävla förbannad på att våren inte riktigt kommer, att jag inte riktigt hinner med, fast jag har all tid i världen, på alla som är så fruktansvärt naiva och blåögda... det mesta faktiskt. Men det är nog någon slags effekt av magsjukan, att bli så hatisk. YES, här ligger man, däckad och dödare än döden. Hög feber och sömnen som aldrig tar slut, domnad, darrig, svag, huvudvärk, börjar för första gången på denna sjukdomsomgång bli riktigt hungrig, men kan inte äta. Igår tog det fyrtio minuter att byta kläder innan vi skulle åka och fota min käre broder + Elin innan balen, väl framme kunde jag stå upp i tjugo sekunder åt gången, annars låg jag mest där, ihopkurad bland blommorna i parken... ja livet var väl fint så säg.
Sammanfattning; har aldrig varit såhär sjuk i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mia

kryakryakrya

2010-05-16 @ 22:05:33
Postat av: Sigrid

katolik alis? hmmmm....???? rov :P Ps. Söta vi är på bilden <3333

2010-05-17 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0