NO TIME TO SEARCH THE WORLD AROUND

2010-05-31 @ 23:12:22

"Jag orkar inte!!!!!!1"

Lilleputtar.

hard work work.

crilleboi

"Viktor spänner sig i gräset, en annan pullar navel" - P.M.

Bilderna tillhör Süss Boylé och ja, de sabbar mitt hq-tema, men så ser inte alltid världen ut inte.

Nu kommer livet tillbaka. Musikalveckan har börjat, OZ NU KÖR VI!, det är faktiskt i alla fall lite varmt, älskade älskade älskade Green Day på lördag, sommarlov på g, P&L, Paris, förhoppningsvis älskade älskade älskade London. Nu händer allt, det gäller bara att hinna med. Jag lever lite i förvirring, men inte på något plågsamt sätt eller så. Min spontanitet är tillbaka och jag ser det bara som ett positivt livstecken.

Idag fyller min älskade älskade älskade bror 19 år. Grattis æmæan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0