day 12 - how you found out about blogs and why you made one

2010-09-18 @ 16:46:21
Hur? Det var väl inget definitivt datum egentligen. Upptäckten kom väl bit för bit, men till stor del med mitt klädintresse. Varför skapade jag en egen? Jag ville förmodligen bli en storbloggare och tjäna feta pengar, precis som de flesta andra. Nu skriver jag mest för att dela med mig av mig själv. Foton, texter, tankar och lite vardaglig skit. Det är roligt att veta att man har människor som följer en, även om det aldrig kommer bli så många att man skulle kunna försörja sig på att blogga, utan att man gör sig till eller gör sig speciell. Här skriver jag bara om mig och mitt liv och vad jag tycker och inte tycker och så vidare. Det är smickrande att någon kan vilja läsa om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0