day 19 - nicknames you have; why do you have them

2010-09-27 @ 00:27:20

Mitt enda smeknamn är Alz. Även Lissie får jag höra ibland, detta på grund av min hotmailadress som skapades när jag var ynka 10 år gammal... hahah jesu. Jag och mina kära vänner har ett flertal gånger filosoferat kring uppkomsten av namnet Alz, utan framgång. Jag misstänker dock att det uppstod som en kontring/parodi på namnet jag tilldelade JULZ! Eller?

Ibland får jag heta 94:an. Tycker det låter ytterst näsvist.

Här hemma har vi alla gemensamma smeknamn som jag inte bör gå in på, ni skulle helt enkelt inte tro att vi var sanna.

Nej men, Alice är ju ett namn som inte föder smeknamn direkt.


Kommentarer
Postat av: sigge

Alisurt är också ett mkt fint smeknamn! och allum

2010-09-27 @ 19:06:44
URL: http://pisces.webblogg.se/
Postat av: allum!!!!!!!!

haha justeee! men du sägert allt för sällan </3

2010-09-27 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0