det är så lätt att fastna

2010-09-07 @ 19:24:25
Dagen började med för lite sömn i bagaget och tandkräm i håret (det känns fortfarande som stålull), fortsatte med en kort skoldag varpå jag sov ut lite fint i sista sensommarsolen, försökte panikförfatta men sov vidare i soffan, åt en pan pizza, fick hem min otroligt efterlängtade gitarr efter service och sjöng en låt eller två eller tolv; nu känns det för tidigt att börja med matten, men efter Idol (!!!!1 auditions är mitt liv) lär jag vara för trött. Igen. Happ. Därmed blev jag den tråkiga bloggaren jag inte vill vara.

Därför (hade jag tänkt, i alla fall, vi får väl se hur de blir med det i slutändan) ska jag härma MiaGurl91 och köra Tumblrs 30 day challenge. Annars kanske jag tröttnar eller får en otrolig inspirationskick och slutar behöva det där. Fint!

Kommentarer
Postat av: mia

dä ball, fick reda på massa genom din 15 facts grej jap

2010-09-13 @ 01:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0