YOU'VE NEVER SEEN NOTHING, NOTHING LIKE THIS BEFORE

2010-06-18 @ 01:13:42




I kronologisk ordning; 1. Berra idag 2. Jules & Boyle 3. bezta bror tar studenten (dock utan mössa) 4. Crille, Sarah och Vickan efter avslutningen.

Den här sommaren börjar så bra, inte en enda lugn stund. Trodde kanske aldrig att jag skulle säga det, men det är nästan så att jag skulle vilja ha en regnig dag att inte göra någonting på.
Har umgåtts med massor av gir folk (alla figurerar dock inte på bilderna) i allt ifrån spelkvällar, impulsryck, ett nostalgiskt Harry Potter-maraton, party och promenader.
Känslostormar var det också ja. Jag velar fram och tillbaka men det enda som verkligen stämmer är vet inte varför eller när, men nu är det så här, och kanske spelar anledningar eller konsekvenser inte jättestor roll. Allt är så olikt mig men så fint och ja... jesu.

Känner även att om jag någonsin haft en skriftlig talang, så kommer den verkligen inte fram i bloggen.
 
Imorgon ska jag ta tag i jobbet hade jag tänkt, krubba en pizza med Sigurt och Berra (jag har nått nirvana och på ett oförklarligt sätt återinsett pizzans magiska kraft, så jävla gott, fast det visste jag hela tiden, men seriöst, pizza!!!!!111), och ligga alldeles platt på mage i soffan med datorn framför. GIR!

Kommentarer
Postat av: en pullandes malfoy

Kommer du ihåg mig?

Gör du det?

JA FÖR BÖVELEN.

Lägg då fan inte upp fula bilder på när jag äter brejk. Visserligen är det bara en bild, MEN ÄNDÅÅEEEEEE ÄLZ.

2010-06-19 @ 14:33:57
Postat av: en avsugd hagrid

remember me then?

ja det gör du, för jag älskar bilden på mig och malfoy, där jag blåser upp mina näsborrar till max,



heiz alz.

2010-06-21 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0