rumbarumbarumba zumbazumbazumba etc

2010-11-21 @ 01:15:48
Idag dansade jag en liten häxdans, sjöng en liten trudelutt och spelade en jagvetintevadtackochlovattdetäröver. Har varken sovit ut eller chillat ordentligt på två veckor, så jag ägnade denna lördagsafton åt att umgås med mig själv. Hur som helst, Öppet hus i skolan idag som sagt (ledigt på måndag ♥♥♥), då kom dessa unga fyra och tittade. Insåg efteråt att de gör mig så jävla glad. Bilderna är från tidigare i höstas, men här är tributen.



Berra O'Barren, Pirri Pawp, Ica samt Gurtan.

Och med det sagt, så här såg det ut innan vi med dans som individuellt val tog technoöverdos.




et cetera.

Kommentarer
Postat av: Berra O'Barren

eftersom det var en bild på mig först så tolkar jag det som att jag ligger på 1:a plats på din friendship list, mhm ahaaaaa

2010-11-21 @ 19:59:55
Postat av: Sigrid Gurtan

du gör oss också glada :D fina bilder och pierre och jessica ser ut som ett par, fast pierre är inte lika intresserad som jessica haha hehe hihi

2010-11-22 @ 22:18:52
Postat av: Sigrid Gurtan

Förresten - DITT HÅR <3<3<3<3<3 vill ha i julklapp om det är ok? :]

2010-11-22 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0