day 25 - what i would find in your bag

2010-10-03 @ 02:13:36

om ni någonsin undrat hur det ser ut när jag har kul.

guh va intressant!!!!!!!!!!!11

För det mesta typ ingenting. Jag bär oftast runt på en nästan tom ryggsäck vars enda innehåll är mobil och kanske ett papper av något slag. I sällsynta fall finns det ett par skolböcker där i, men det är som sagt faktiskt sällan jag får sådana läsa/skriva/osv-läxor. Två dagar i veckan har jag danskläder med mig. Är det inte skola innehåller väskan endast mobil, kamera och kanske en extra tröja. Och paraply då. Alltid paraply.

(hoppade över "day 24 - a letter to your parents", för jag vet inte alls vad jag skulle skriva till så bra människor, och vet inte om resten av världen har med det att göra. puss mammut och farenheit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0