day 01; a recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

2010-09-08 @ 21:46:30


Recent är den väl inte, från juli. Men det får duga.

1. Jag är överrörlig i armbågarna.
2. Jag hoppade över första klass.
3. Jag var hästtjej i fem år, uhuhu!
4. Jag är vegetarian.
5. Jag var med i tv-programmet "Ljushuvudet" och slutade som fyra. För den sjuka ansträngningen fick jag... ett sällskapsspel. Hör och häpna.
6. Jag är beroende av koffein och kräver minst en liter pepsi max om dagen.
7. Jag hatar fötter, innerligt.
8. Jag lagrar otroligt mycket onödig information. Alltifrån mellannamn till könummer.
9. När jag var liten hade jag öroninflammation i två år.
10. Jag har varit både emo och wannabejapan, gött snack. Det senare innebar cirka sju strumpor åt gången, tyllkjolar, överdoser i plastarmband och pärlhalsband, hårspännen i formationer i en annars ganska råttfärgad och flottig lugg, bl a.
11. Mitt största i-landsproblem/det tråkigaste jag vet är att byta påslakan och att sova.
12. En gång hade jag sju marsvin samtidigt.
13. Jag avskyr när någon ska berätta något men avbryter sig, eller när någon påbörjar en mening men glömmer resten. Fruktansvärt. Så ångestfyllt att det aldrig någonsin kommer bli sagt. Blir vansinnig, faktiskt.
14. Jag har ingen som helst sympati för uttrycket "någon måtta får det väl vara".
15. Jag lyckas alltid komma på typ tio smeknamn var för personer, platser, händelser osv.
(16, wehey bonus eller?). Jag pratar i sömnen. Detaljerat. Jag kan svara långt och utförligt när jag egentligen fortfarande sover på morgonen, så att jag verkar vaken och på väg att gå upp, även tro att jag sitter och äter frukost, vilket orsakar en hel del förseningar. Det är fint.

Och speciellt intressant var det väl inte, men det får duga.


Kommentarer
Postat av: Sara J

Klart det var intressant! Du får inte tänka så lite om dig själv (går det att säga så på svenska? :S). Tror du nån annan skulle kunna komma med nånting mer intressant? Vi är alla väldigt ointressanta, på det sättet.

2010-09-09 @ 20:11:55
Postat av: Göttköttboyle

Känner mig lite träffad på nummer femton, längtar också till golden thai. Kyss

2010-09-14 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0