högst intressant

2011-02-16 @ 21:58:33

Liten Göteborgsutsikt här om dagen.

Livet är så bra just nu. Det händer saker, jag hinner inte riktigt sitta still, och det är underbart.

Håkan H i torsdags. Min syster tycks ha förlagt sladden till kameran som bilder togs med, så de får väl dröja. Efter helgen for vi till Göteborg för att chilla ett slag, ha en minisemester med hysteriskt mycket god mat (Hur man går upp tre kilo på två dagar av A Nordstrand), samt pilla lite på Sid Vicious skinnjacka på Hard Rock Café; det värmde mitt kyliga Alla hjärtans dag-hjärta. Närå. Shoppingen svek mig dock och jag fick endast med mig en rund liten väska med dragsko och en ring. Imorgon ryktas det att vi ska äta thaimat och gå på kalaz för kusin Dennis. På fredag packar jag åter mina ägodelar och styr mot Uppsala för att hjälpa Alleboi att flytta. Efter att ha sovit över i en liten tvåsitssoffa vandrar vi väl Uppsala tvärsöver och kommer hem lagom till en flötig lördagsafton i soffan. På söndag hoppas jag på "konferens" med mina kära originalvänner, och på måndag är det plötsligt min födelsedag. Det ni! Livet är minsann rockigt à la 1954 nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0