7492642052 + 1

2009-04-14 @ 14:41:35

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag glömde nycklarna imorse, så jag fick inte med mig några läxor eller uppgifter hem från skolan, så jag kan inte plugga även fast jag både har tid och läge just nu. Vad mer? Jag glömde ipoden och gick hem i tystnad, kändes som att det tog tre timmar. Och jag är astrött. Jag vill inte sitta här och glo tills det blir dags för "avvecklingssamtal", för då är det ju redan kväll och... Och det känns väldigt stressande att jag har så mycket läxor att göra men inte kommer åt dem. Och vart tog solen vägen?

Okej, det är inte kul att läsa massa tjafs om att jag är depp. Jag går ut och går istället.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att promenaden hjälpte. ibland behöver man en sådan.

2009-04-14 @ 22:02:32
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0