FATTA NOLL

2009-08-30 @ 22:29:59


Idag träffade jag Ellen, vi har en hel sommar att ta igen! Den grabben läser tydligen min blogg, men var är kommentarerna?!
Okej, internt, internt.
Jag är sjukt glad att jag icke förlorat dig som vän trots att vi varit så dåliga på att höras av, och sjukt glad att du har en så trevlig webkamera, hahah.

Senaste dagarna har jag varit allmänt skitförvirrad, ledsen och arg, fast helgen har varit helt okej trots omständigheterna. Det blir ju faktiskt inte bättre av att lägga sig på rygg i sängen och stirra på taket.
Men efter alla omtumlande konstiga saker har jag rett ut lite allt möjligt, och nu känns det så mycket bättre.

Fail, ingen fattar ju nåt nu.

Tips på hög mysfaktor förresten (fast jag och uttrycket mysigt går verkligen inte ihop sig, jag hatar ordet, men vad ska jag säga då?), samla lite vänner, sätt er under ett upplyst träd med filtar och tjocka tröjor, ät godis och spela gitarr och sjung. Det lockar till sig både dansband och metalheads och indiekids. Prova prova prova!

Och så vill jag bara säga ES1. Skitbra.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

men jag SKA ha DEN fuskpäslen ;)

Fin bild förresten cowboy!

2009-08-30 @ 23:37:25
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/
Postat av: mia

ÅHHHH MEN UPPDATERA DÅ FÖR HELVIDDI

2009-09-09 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0