HEJ.

2009-08-21 @ 21:07:26
för nu var det väldigt längesen.








(notera Fanny)

Tänker på Markus Kyrkogård litegrann.
Allt bara stämmer in så bra just nu. Spridda ord och meningar som är så sorgliga men sanna och klingar så rätt med mitt liv just nu att jag får lust att lipa.


Det här var jag, Sigurt (bakom kameran) och Fanny igår, mest jag dock. Fattar inte varför det alltid blir så... ehe.

Och jag har börjat estet. Det har ju hänt så mycket och allt låter bara löjligt nu.
Men det verkar bli tre skitbra år!

Och jag är sjuk i feber och förkylning men var i skolan ändå, struntade i att vila ändå igår, och får betala priset för det idag. Totalt död, mer sjuk och missar en fredagskväll. Bah. Jag hatar ju att missa saker.

Nu blir det pepsi och sova, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta alice med fina blåa ögon.

2009-08-21 @ 21:09:04
Postat av: sary!!!!!!

omg! jag bara kolla för säkerhetsskull och räkna med att bli besviken ännu en gång, och så bara JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!



fint som snus!

2009-08-22 @ 09:24:56
Postat av: Sigrid

HA jag sa ju att du skulle ta med den första bilden!

Och svaret är JA, sigrid är en bra fotograf....NOT

;D

2009-08-22 @ 19:10:09
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0