lyckan

2009-07-08 @ 22:07:53








Jag borde vara där jämt. Fattar inte vad jag gör här. Hur kunde tiden gå så fort även denna gång?
Tranås blir bara fulare och gråare hela tiden, jag har vantrivts här länge nu.

Jag är bortskämd som säger såhär, det vet jag.
Men London är underbart helt enkelt, och jag vill bo där. Så är det.
Får ångest i den här skitknarkhålan.

Och Peace & Love var fantastiskt. Det gick också ruskigt fort. Fattar inte. Fast jag fick inga bra bilder, hade bara med mig mobilen som kamera men... då blir väl minnena desto mer värda antar jag.
Känns som att sommarlovet nästan är slut, fast jag vet att det inte är sant.

Kommentarer
Postat av: saryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

HAHAHAHA ! din mobil var ju bättre än min morbrors gamla sleetna kamera ju hahah! <///3

2009-07-09 @ 13:45:16
Postat av: Alice

hahahah! men det hade ju self clear blivit bättre bilder med systemisen? 8D

2009-07-09 @ 21:53:34
Postat av: saryyyyyyyy!

hihiihih ja! nästa år ska jag ha fotopass,men kommer säkert lyckas supa bort kameran på campingen ändå så.. !

2009-07-12 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0