JAG HADE EN BRA RUBRIK MEN GLÖMDE DEN

2010-01-22 @ 16:54:38




Hej.

Posing + kort uppdatering för alla mina fans:

En del människor kan verkligen göra en besviken.

Jag är blodtömd och mår illa vid bara tanken på nålar igen; jag var på sjukhuset idag för att ta reda på vad det är för fel på mig. Jag sover, sover, sover, kan sova flera dygn om jag får chansen. Omotiverad och less. Jag trodde det kanske skulle bli ett stick i fingret eller ett litet prov i armvecket. Det blev åtta rör blod tagna från armvecket. Och ja, det var hemskt. En kompress på armen påminner mig om det, det är fint.

Så nu irrar jag omkring för att inte somna, bilderna på väggen är klara. Jag har till och med bäddat. Dricker glas efter glas med pepsi, stretchar, fotar, bara för att hålla mig vaken.
Älskar intresseklubben.

Nemå gjorde mig glad igår.

Ikväll ska jag till självaste Susänny med Julia och Linnéa, vi ska fylla oss med kladdkaka och skitsnack.

Och just det, bara för att inte behöva skriva P.S sen för det är så fult, särskilt på dator när man kan gå tillbaks och ändra. Jag funderar på hur många som missuppfattar mig och min sarkastiska personlighet, mina skämt, min självinsikt och självironi och så. Det kan vara rätt många som tycker jag är dryg, jobbig och konstig. Jag har fått lite såna tecken. Eh. Vill bara att folk ska ge andra en chans eller i alla fall skaffa sig en egen uppfattning innan man bara kopierar andras. ÄSCH VADFAN SITTER JAG OCH SKRIVER OM?! HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Flora

sv: åh, var är den köpt? :)

2010-01-27 @ 07:33:54
URL: http://florasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0