FRED & KÄRLEK DEL ETT

2010-07-12 @ 01:58:07

Världens kanske varmaste camping

käcka!

Josefine och Sigurt, representanter of Camp Grodan *pip* Boll

Mitt och Sarys tvåårsjubileum!

Cykeltaxi!!!!1

b&b

Jules efter filosofi samt bortkastad tid på McDonald's och ja, en parkering

KentaN

Boyle och den värda killen, som han kom att kallas, det var viktigt att tillägga att hans gitarr är akrustisk. Vad det egentligen betyder eller varför han brändes bort ur bilden (eldsjäl?) har jag ingen aning om...

THE KOOOOOOOOKS efter många års väntan och några besvikelser, visst är jag partisk, men de stod för bästa spelningen! Nu står det klart; jag kan inte leva ett liv utan Luke Pritchards kärlek.

Markussssss. Åh det var så fint!

Första delen bilder från Peace & Love, inte i kronologisk ordning, tagna med en zebrarandig engångskamera (undantag för bilderna på Kooks och Markus, som kanske synes). Förkastligt att det ska vara så dyrt att framkalla analogt. Förkastligt.

Festivalen bjöd på så väl uppvaktande skåningar som utskrattade norskar, tårar och skratt, dans, plötsliga bffs i form av australiensare, underbara cheddarpommes, impulser som att låtsas vara from UK inför totala främlingar, farliga jumbojets, människor som gärna ville äta mitt hår, parkhäng, erövring av det mytomspunna Camp Cplol, Palmis himself, The Final Countdown, fontänbad, ganska mycket våtservetter, tältinbrott, sjukhusvistelse för vissa, Hades, high five och bubblande bajamajor, men kanske bäst av allt - jag brände mig på en fritös.

Underbar vecka.

På en liten btw-note, det är så jävla varmt i vårt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0