tomten, var så vänlig och skänk mig

2010-11-10 @ 14:57:51

Doctor Martens, en kaninlampa (jävlarrrr!), Nikon D90; min kära följeslagare D40 har gjort sitt, diverse modeblaskor.


P.S Lycka Till Ikväll av Håkan Hellström, Books of Albion av Pete Doherty (nu snackar vi böcker, inte skivor), allmänt fina ringar, märker nu att jag har valt de av den harshare sorten, YSL Parisienne. 


Svart kappa (har just insett vikten av att äga en), skivor (ja, jag köper fortfarande skivor), Jeffrey Campbell Lita och allmänt klädsamma kläder. Allt som har med rymden att göra.

Fick just fruktansvärda cravings efter jul och skyller på snön. Förövrigt är jag sjuk och efter bara 2,5 dagar saknar jag livet något innerligt och har typ börjat höra röster, det är sant, saknar även lagad mat. Jag har det för bra egentligen. Är en fruktansvärt bortskämd materialist och borde råka ut för sjukdom oftare. Herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0