day 15 - put your ipod on shuffle: first 10 songs that play

2010-09-20 @ 23:50:56

Jag hoppar även över "day 14 - a picture of you and your family" eftersom de helt enkelt inte vill synas på internet! Här har ni dock den mytomspunna medelvägen (jag menar att vi har kommit halvvägs nu) - de tio första låtarna som spelas via blanda på min ipod!

Dålig på vardag - Markus Krunegård
Let it be - Beatles
Sassafras roots - Green Day
Don't be shy - The Libertines
Tiger by my side - Empire of the Sun
Mitt gullbergs kaj paradis - Håkan Hellström

Delicate - Damien Rice
Fluorescent Adolescent - Arctic Monkeys
The death of me - City & Colour
Changes - David Bowie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0