sisten i

2011-07-26 @ 19:05:05


En av de mycket få existerande bilderna från dag tretton. Återigen "picknick" i Hydan, här är jag och Pawp beliebers, som synes.

Dag fjorton var det midsommar, vi köpte jordgubbar och brownies och begav oss till ett svenskt firande, också det i Hyde Park.




Efter att det sugit en aning promenerade vi mot city en sista gång, sedan hela långa vägen till Carnaby. Tungt.



Födointag.



Jag och herr P promenerade sedan hem till lägenheten för att börja packa, medan de andra gick på bio. Det blev för en gångs skull riktigt varmt.



Ett mycket melankoliskt sista Hydanhäng. Vi gick hem sent och påbörjade en sporadisk talangjakt - jag tog förövrigt hem den med Never Say Never av J fucking Bieber som mitt alterego Martin - och så hade plötsligt två veckor gått.

På planet hem, när England förvandlades till en karta med små knappnålsbilar och mikroskopiska lådbyggnader under oss, kände jag lite för att lipa. Men nästa gång, kommer jag för att stanna. Var så säker!!!!!!!!111111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0