någon form av uppdatering

2012-04-07 @ 16:46:49

Hej, jag tänkte utesluta den senaste tidens tråkiga delar precis som alla andra bloggerz ute i cyberspace och dela med mig av diverse gulliga vårmoments.



Umgicks med my fine, innan vi åkte till en öde festvåning i Ödeshög för en spelning där förstärkare saknades. Spänningen överskred 10 000 volt.



Åkte hem i en grön pickup med ca 90 cm i takhöjd, för att som nybliven 18-åring fira Gurtygurt på Babar.



Spenderade 12 av helgens timmar på SJ Contact Center och jobbade loss stjärten. Tittade längtansfullt ut på alla solvargar som tankar på Shell i Tranås, ja. Mamma ville uppmärksamma våffeldagen, dock en dag för tidigt, så det gjorde vi väl DÅ.



Lördagskvällen spenderades i Aneby av alla ställen, till råga på allt i kyrkan. Riskerade även livet på väg dit med körkorts-Freidrich bakom ratten. Men det var ett fint projektarbete som mina kära klasskamrater Issa, Nathalie och Evelina bjöd på!



Gick genom hela stan hem från jobbet och var nöjd med livet inkl. blommor. Notera fotofingret. Emil var sedan så rar och redig och bytte mina ett år gamla, äckliga och illaluktande strängar. So what I basically do now, is basically... uh... (OBSOBS youtubetutorial)



Sålde fika på diverse projektarbeten för att gynna klassens resa till Köpenhamn, inklusive framtida kladekage! Tovish var taggad.



Tittade på Freidrich AC/DC-projekt, sen lite abrupt Laleh tillsammans med min kära familj i Linköping. Den ni!



Åkte på en maizig färd till Göteborg; vi ägnade oss åt att äta och åka panoramahiss. "Kommodäfah?" sa en man på okänt språk, viftandes med en laktosfri yoghurt-flaska när vi lämnade frukosten andra morgonen. "Jag vet inte", sa Emil. Proceduren upprepades, sen gick vi.





Cola till frukosten (!!!!!!!!1) samt lite Bacon & Warhol-utställning. OBS ÅT EJ BACON MMHEHE. Bläddrad även bland vinyler och plankade spårvagn likt riktiga busar.



Spelade ett parti Med Andra Ord eller två med ett s.k. gäng, och tänka sig, idag fyller min syster Barny hela 14 år. Det är ju förjävligt.

Nu ska jag sova middag efter ett opåskigt arbetspass! Gött att livet gör sig bra i bild. Herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0