day 13 - a letter to someone who has hurt you recently

2010-09-20 @ 00:46:11

Skulle jag vara seriös och inte för arg för att bli sentimental hade jag nog bara skrivit såhär; säg som det är nästa gång.

Men nu har Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen, och då är det verkligen inte time att vara känslosam. Alla har rätt till sin egen åsikt; men jag är så sjukt glad och stolt över mina invandrarkompisar och mina bögkompisar, och tänker fortsätta vara det, så högre makter; låt ett mirakel ske eller något. Släpp för helvete inte in SD i riksdagen. Manar inte till bråk, manar bara till lite vidsynthet.

(Inte nog med att deras politik, inte bara i invandrarfrågor, är skrämmande och fientlig, Sverigedemokraterna är också det parti som sjunger *shalalala*, häller champagne på varandra, vinkar fånigt till kamerorna och spelar eurodisco i väntan på sin partiledares ankomst.)

Tack, Lars Ohly, för att du vägrade bli sminkad samtidigt som Jimmie Åkesson.

FY SKÄMS SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0